تبلیغات
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری - مبانی فکری در قیمت گذاری
 
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری
قیمت را باید فهمید نه اینکه پرداخت یا دریافت کرد
درباره وبلاگ


گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
khooyeh.com
gmas.ir


علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

fahimeh.ahmady@yahoo.com

09372991608

09122991608

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و ....

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


مدیر وبلاگ : www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com

مبانی فکری در قیمت گذاری



1- قیمت گذاری بر مبنای هزینه

2- قیمت گذاری برمبانی مشتریان

3- قیمت گذاری بر مبنای ارزش: دراین حالت قیمت گذاری رویکردی گسترده تر از رویکرد قبلی داشته و با لحاظ منافع مشتریان درون سازمانی، نهادهای قانونی و اجتماعی خارجی سازمان در قالب مفهوم ذینفعان، معنی و مفهوم می یابد.

4- قیمت گذاری بر حسب بازار

5- قیمت گذاری بر حسب قیمت رهبر بازار: در این حالت قیمت محصولات شرکت بر اساس قیمت محصولات رهبر بازار (شرکتی که بالاترین سهم بازار را نصیب خود کرده است) تعیین می شود.

استراتژی های قیمت گذاری

استراتژی قیمت گذاری نفوذی (تهاجمی): در این حالت شرکت با قیمت بسیار پائینی وارد بازار می شود و از این طریق بخشی از سهم بازار هزینه گرا را به خود اختصاص می دهد. شرکت بست وسترن مثال مناسبی از این استراتژی است

استراتژی قیمت گذاری غیر نفوذی: در این حالت شرکت با قیمت بسیار بالایی وارد بازار می شود و از این طریق بخشی از سهم بازار لوکس گرا را به خود اختصاص می دهد. مثال مناسب این استراتژی شرکت Canon است.

استراتژی قیمت گذاری تله ای: در این حالت شرکت قیمت محصولات اصلی خود را نزدیک به قیمت تمام شده اعلام نموده، اما قیمت خدمات الزامی کنار محصول خود را جهت سودآوری، بالا در نظر می گیرد.

استراتژی قیمت گذاری سبدی: در این حالت شرکت سعی می کند با ارایه قیمتی پایین تر برای محصولات خود، اما در قالب یک سبد کالایی برای خرید، مشتریان هزینه گرا را به سوی خود جذب نماید.

استراتژی قیمت گذاری تخفیفی: در این حالت شرکت با ارایه تخفیفاتی خاص از قبیل تخفیفات نقدی، زمانی (فصلی، روزهای خاص و ...)، تبعیضی و ... سعی در کاهش قیمت خود و افزایش رقابت پذیری محصول خود می نماید.

استراتژی قیمت گذاری روانی: در این حالت شرکت سعی می نماید قیمت محصول را کمی پایین تر از قیمت واقعی محصول ارایه نماید (مثلا 99 سنت در برابر قیمت واقعی آن که 1 دلار باشد) تا از آن طریق مشتری به تصور پایین آمدن قیمت محصول – حتی تا حدود 90 سنت- به خرید کالا ترغیب شود.

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت،ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  

 

 

 

 

 

 





نوع مطلب :
برچسب ها : مبانی فکری در قیمت گذاری، قیمت گذاری کالا، تکنیک های فنون قیمت گذاری، مشاور قیمت گذاری، مشاور بازاریابی وفروش،
لینک های مرتبط :
پنجشنبه 16 شهریور 1396 06:27 ق.ظ
I really like reading an article that will make people think.
Also, thank you for permitting me to comment!
سه شنبه 17 مرداد 1396 12:12 ب.ظ
hi!,I love your writing very much! percentage we keep in touch more about your post
on AOL? I require a specialist on this space to solve my problem.

May be that is you! Taking a look ahead to look you.
جمعه 13 مرداد 1396 11:07 ب.ظ
Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it's really informative.
I'm gonna watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future.
Numerous people will be benefited from your writing.
Cheers!
سه شنبه 10 مرداد 1396 12:58 ق.ظ
I every time spent my half an hour to read this web site's posts all the time along with a cup of
coffee.
پنجشنبه 8 تیر 1396 12:45 ب.ظ
I leave a comment whenever I appreciate a post on a site or
I have something to valuable to contribute to the conversation.
It is caused by the passion displayed in the article I read.
And on this post قیمت گذاری و استراتژی های
قیمت گذاری - مبانی فکری در قیمت گذاری.
I was excited enough to drop a commenta response :-P I do have a
few questions for you if you don't mind. Could it be simply me or do some of the comments come across as if they are coming from
brain dead folks? :-P And, if you are writing on additional online social sites, I would like to keep up with you.
Would you make a list every one of all your community pages like your linkedin profile,
Facebook page or twitter feed?
چهارشنبه 7 تیر 1396 06:39 ب.ظ
Hello my family member! I wish to say that this post is awesome,
great written and come with almost all important infos. I'd
like to peer more posts like this.
یکشنبه 4 تیر 1396 06:07 ب.ظ
We are a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your site provided us with useful info to work on. You have
performed a formidable activity and our whole group might be
grateful to you.
سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 11:04 ق.ظ
For the reason that the admin of this web page is working, no
uncertainty very soon it will be well-known, due to its feature
contents.
شنبه 2 اردیبهشت 1396 12:24 ب.ظ
Thanks very nice blog!
شنبه 25 مهر 1394 01:34 ب.ظ
ما الگوریتم جدید گوگل را کشف کردیم
.
.
.
لاین بلاگ اولین سیستم وبلاگ دهی رایگان و سازگار با الگوریتم جدید گوگل می باشد
تمام وبلاگ های ایجاد شده در لاین بلاگ در خطوط اول گوگل هستند
شما هم یک وبلاگ پربازدید داشته باشید
با ساخت وبلاگ در لاین بلاگ مطالب شما در صفحات اول گوگل خواهد بود
فقط یک بار امتحان کنید
ما وبلاگ شما را رایگان سئو می کنیم

http://lineblog.ir/
جمعه 24 مهر 1394 08:49 ق.ظ
با ثبت وبلاگ خود در بزرگترین بانک وبلاگ های ایرانی بازدید خود را چندین برابر کنید..
پنجشنبه 23 مهر 1394 12:58 ب.ظ
سلام
به من سر بزن و با یک دنیای دیگه وبلاگ نویسی آشنا شو پیشنهاد جالب انگیزی برات دارم منتظرتم به امید همکاری های بیشتر دوست خوبم بودن هواتو دارم آخه وبلاگت ارزشش داره مطمئنم
پنجشنبه 23 مهر 1394 12:58 ب.ظ
سلام
به من سر بزن و با یک دنیای دیگه وبلاگ نویسی آشنا شو پیشنهاد جالب انگیزی برات دارم منتظرتم به امید همکاری های بیشتر دوست خوبم بودن هواتو دارم آخه وبلاگت ارزشش داره مطمئنم
پنجشنبه 23 مهر 1394 12:58 ب.ظ
سلام
به من سر بزن و با یک دنیای دیگه وبلاگ نویسی آشنا شو پیشنهاد جالب انگیزی برات دارم منتظرتم به امید همکاری های بیشتر دوست خوبم بودن هواتو دارم آخه وبلاگت ارزشش داره مطمئنم
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی


کتاب های استاد علی خویه

 
 
بالای صفحه