تبلیغات
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری - مدیریت قیمت و قیمت گذاری Price and Pricing
 
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری
قیمت را باید فهمید نه اینکه پرداخت یا دریافت کرد
درباره وبلاگ


گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
khooyeh.com
gmas.ir


علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

fahimeh.ahmady@yahoo.com

09372991608

09122991608

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و ....

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


مدیر وبلاگ : www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com

چهارمین سمینار آموزشی كاربردی 2 روزه

مدیریت قیمت و قیمت گذاری

Price and Pricing

 

üمحتوای آموزشی سمینار:

  • بررسی عوامل اقتصادی و عرضه و تقاضا بر روی قیمت
  • مطلوبیت و نقش آن در قیمت گذاری
  • ماركتینگ و جایگاه قیمت در آمیخته بازاریابی
  • تعیین سیاستهای قیمت گذاری و بررسی تاثیرات عوامل داخلی و خارجی بر آن
  • الگوی رفتار خریدار
  • انتخاب روش قیمت گذاری
  • عوامل موثر بر انتخاب قیمت نهایی
  • سیاستهای تعدیل قیمت فروش، انواع تخفیفها و كسورات قیمتی
  • اقدامات لازم جهت برخورد با تعدیلات قیمت رقبا
  • قیمت گذاری كالاهای جدید
  • بررسی واكنشهای مختلف تغییرات قیمتی
  • جنگ قیمتها

 

ü هدف سمینار:

علیرغم اهمیت روز افزون عوامل غیر قیمتی در فرآیند بازاریابی جدید، قیمت به عنوان یكی از عوامل مهم آمیخته بازاریابی شناخته شده است.

چه بسیارند كالاهای مرغوب و مقرون به صرفه ای كه به دلیل قیمت گذاری اشتباه، از جانب خریداران انتخاب نشده اند و زیانهای هنگفتی را به شركتها تحمیل نموده اند.

این سمینار مسائل و نكات قابل توجه در تعیین و تعدیل قیمتها، روشها، سیاستها و استراتژی های مختلف قیمت گذاری را معرفی می نماید.

این دوره به صورت اختصاصی نیز برای سازمانهای متقاضی برگزار میگردد

 مدیران و كارشناسان واحدهای مختلف طی شركت در این دوره با اصول، مبانی و تكنیك های مختلف قیمت گذاری و سیاستهای تعدیل آن  آشنا می گردند

 

ü  زمان: 14 و 15 شهریور  ü مدت دوره: 16 ساعت                    ü ساعت برگزاری: 8:00 الی 17:00

 مدرس : علی خویه .  09122991608
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

ü  امتیازات آموزشی: به شركت كنندگان در این سمینار گواهینامه حضور در چهارمین سمینار آموزشی قیمت و قیمت گذاری صادر خواهد شد.

 





نوع مطلب :
برچسب ها : مدیریت قیمت و قیمت گذاری Price and Pricing،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی


کتاب های استاد علی خویه

 
 
بالای صفحه