تبلیغات
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری - مدیریت قیمت و قیمت گذاری اصول و فنون وروش های قیمت گذاری
 
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری
قیمت را باید فهمید نه اینکه پرداخت یا دریافت کرد
درباره وبلاگ


گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
khooyeh.com
gmas.ir


علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

fahimeh.ahmady@yahoo.com

09372991608

09122991608

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و ....

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


مدیر وبلاگ : www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com

مدیریت قیمت و قیمت گذاری

اصول و فنون وروش های قیمت گذاری

مدرس : علی خویه و همکاران

Ú      قیمت گذاری وفروش كالا وخدمات

Ú      اهمیت ونقش قیمت وقیمت گذاری

Ú      مراحل تعیین قیمت

Ú      روش های قیمت گذاری

Ú      اقدامات پس از قیمت گذاری

Ú      اهمیت ونقش قیمت وقیمت گذاری

Ú      قیمت یكی از اساسی ترین اركان كسب وكار است كه نقش مستقیمی در ایجاد سود ایفا می كند. این جزء بااهداف ، سیاست ها وراهبردها در ارتباط است.

Ú      از جمله ویژگی های قیمت ، انعطاف پذیری ، سرعت تغییر ومزیت رقابتی است .

Ú      قیمت گذاری : كلیه فعالیت هاوبرنامه هایی كه برای تعیین ارزش محصولات وخدمات خود انجام می دهید.

Ú      قیمت : عبارتست از میزان ارزشی كه مشتریان جهت استفاده از محصولات وخدمات ، برای آن قائل اند.

Ú      مراحل تعیین قیمت

Ú      1- تعیین هدف در قیمت گذاری

Ú      2-برآورد تقاضا

Ú      3- برآورد هزینه

Ú      4- تجزیه وتحلیل هزینه های، قیمت ها ومحصولات شركت های رقیب

Ú      5- انتخاب روش قیمت گذاری

Ú      6 – تعیین قیمت نهایی

Ú      مرحله اول – تعیین هدف در قیمت گذاری

Ú      بقاء

Ú      به حداكثر رساندن سود كنونی

Ú      به حداكثر رساندن سهم در بازار

Ú      كشیدن عصاره بازار(وارد شدن به بازار با قیمت بالا)

Ú      پیشرو شدن از نظر كیفیت

Ú      مرحله دوم – برآورد تقاضا

Ú      روشهای اصلی برآورد تقاضا:

1-  تجزیه وتحلیل قیمت های گذشته ، مقادیر فروخته شده وسایر عوامل از نظر آماری

2- تحقیق تجربی در خصوص قیمت ها

3- تجزیه وتحلیل تعداد خرید محصولات با قیمت های متفاوت توسط خریداران 

Ú      مرحله سوم – برآورد هزینه ها

Ú      تقسیم بندی هزینه ها :

Ú      هزینه های ثابت ومتغیر

الف : هزینه های ثابت هزینه هایی هستند كه با حجم تولید یا فروش تغییر نمی كنند.مانند هزینه اجاره ، حقوق ثابت كاركنان

ب – هزینه های متغیر هزینه هایی هستند كه با حجم تولید رابطه مستقیم دارند مانند مصرف مواد اولیه

Ú      مرحله چهارم – تجزیه وتحلیل محصولات ، قیمت ها وهزینه های شركت های رقیب

Ú      در این مرحله با توجه به تقاضای بازار ، قیمت وهزینه ها برآورد میگردد پس از آن هزینه ها ویا قیمت های شركت های رقیب وواكنش آنها در برابر قیمت محصولات شركت مورد بررسی قرار می گیرد.

Ú      به عنوان مثال اگر محصولی كه به بازار عرضه می گردد مشابه محصولات عرضه شده توسط شركت های رقیب باشد در این حالت قیمت محصول بر اساس قیمت شركت های رقیب تعیین می گردد.

Ú      مرحله پنجم – انتخاب یك روش قیمت گذاری

Ú      از جمله عواملی كه در تعیین قیمت محصولات نقش دارند عبارتند از :

1- بهای تمام شده محصول كه كف قیمت را تعیین می كند.

2-قیمت محصولات شركت های رقیب ویا قیمت اقلام جایگزین

3- ارزیابی مشتریان از ویژگی های منحصر به فرد محصول

Ú    





نوع مطلب :
برچسب ها : مشاوره قیمت گذاری و فروش، مشاور قیمت گذاری، مشاوره قیمت گذاری و تبلیغات، مشاور تبلیغات، مشاور فروش، مهندسی فروش، مهندسی قیمت گذاری،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی


کتاب های استاد علی خویه

 
 
بالای صفحه