تبلیغات
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری - lمدیریت منطقه فروش و ویزیت
 
قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری
قیمت را باید فهمید نه اینکه پرداخت یا دریافت کرد
درباره وبلاگ


گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
khooyeh.com
gmas.ir


علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما:

khooyeh@gmail.com

fahimeh.ahmady@yahoo.com

09372991608

09122991608

ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و ....

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.


مدیر وبلاگ : www.khooyeh.com khooyeh.ir
نویسندگان
lمدیریت منطقه فروش و ویزیت
lعلی خویه
lمدرسه فروش ایران
* مدیریت منطقه فروش
* مبانی برنامه ریزی منطقه فروش
* مبانی تصمیم گیری منطقه فروش
* مبانی طراحی ساختار منطقه فروش
* مدیریت منابع انسانی منطقه فروش
* مبانی رفتار فردی و گروهی منطقه فروش
* انگیزش و پاداش منطقه فروش
* رهبری و سرپرستی منطقه فروش
lمنطقه فروش
lویزیت
lتوزیع
lوصول
lتحقیقات
l...
lمدیریت منطقه ویزیت
l·          منطقه بندی و مسیر بندی جهت ویزیت، توزیع و وصول به طور جداگانه
l·          معرفی عوامل توزیع شامل راننده، مامور توزیع، کارگر پخش و ...
l·          تعریف وسایل توزیع به همراه حداقل و حداکثر ظرفیت حجمی و وزنی
l·          تعیین حجم و وزن کالا در بسته بندیهای مختلف
l·          تهیه کاربرگ توزیع برای فاکتورهای ثبت شده با کنترل حجم و وزن وسیله توزیع
l·          امکان رزرو موجودی فاکتورهای توزیع نشده و ارسال مجدد این فاکتورها جهت توزیع
lوظایف مدیر منطقه ویزیت
lتعریف مشتریان با اطلاعات کامل
l·          ثبت درخواست های مشتریان، امكان ثبت كالا در بسته بندی های مختلف
l·          سهمیه بندی كالا برای فروشندگان و مشتریان بصورت مجزا
l·          صدور فاكتور یا حواله فروش از روی درخواستها بسته به مشخصات مشتری
o         محاسبه نرخ كالا براساس قوانین تعیین شده در ستاد مركزی
o         محاسبه قوانین تخفیفات و  جوائز و اضافات بر اساس سیاست‌های دفتر مركزی
o         كنترل اعتبار  بدهكاری و اسنادی مشتری و نیز سایر عوامل كنترلی
o         تصمیم گیری اتوماتیك در مورد صدور حواله فروش یا صدور مستقیم فاكتور
l·          چاپ دسته ای فاكتورهای صادره در كلیه مسیرها
l·          صدور اتوماتیك خروجی
l·          امكان صدور برگشت فاكتور با ثبت علت برگشت، نوع برگشت، نوع كالای برگشتی
l·          امكان بستن عملیات روزانه فروش
lگزارشات منطقه ویزیت
lگزارش فهرست مشتریان
l·          آمار تفضیلی عملكرد فروشندگان
l·          گزارش فروش فروشندگان به تفكیك كالا
l·          گزارش فروش ریالی/تعدادی به تفكیك كالا
l·          گزارش خلاصه و تفضیلی فروش و برگشت از فروش
l·          گزارش  کالا و مشتریان
l·          گزارش خلاصه فروش روز مراكز فروش
l·          گزارش فروش به تفكیك گروههای اصلی و فرعی كالا
l·          گزارش فروش به تفكیك استانها و شهرها
l·          گزارش عملكرد مامور توزیع
l·          گزارش فروش فروشندگان و  سرپرست فروشندگان به تفكیك كالا
lامور مالی منطقه ویزیت
lارتباط همزمان سیستم حسابداری مشتریان با سیستم فروش
o         بروز رسانی مانده حساب مشتری و سقف اعتبار
o         كنترل اعتبار مشتری در زمان انجام تراكنش
o         نمایش  لحظه ای مانده هر فاكتور و مشتری
o          نمایش مانده‌ی چك
o          چاپ چك های واگذاری نزد بانك طبق فرمت های مختلف
l·          صدور تسویه فاكتورها با نوع پرداختهایی نظیر: نقد، چك عادی، چك مسافرتی، تخفیف، اعلامیه بدهكار و بستانكار
l·          ثبت چك و پیگیری چكها در بانك
l·          امكان پیگیری وضعیت تسویه فاكتورها بر مبنای ویزیتور یا مشتری
l·          پیگیری چك ها بصورت دسته ای یا انفرادی
l·          بستن عملیات سال مالی، انتقال مانده مشتریان و اسناد در جریان به سال مالی جدید
lچرخه ی منطقه فروش
lوظایف مدیر فروش منطقه
lانواع مشتریان
lمثال : برنامه ریزی مراجعات به مشتریان
lمنطقه بندی در فروش
lنتایج یک تحقیق : نکات سفارش گیری از مغازه داران تهرانی
l85%مغازه داران به هنگام مراجعه فروشنده و توضیح وی تصمیم می گیرند.
l43%مغازه داران تمایل دارند بین 10 الی 12 ، 28% بین ساعات 8 الی 10 و 6/10% بین ساعات 14 الی 16ویزیت شوند.
l53% مغازه داران تمایل دارند در روزهای شنبه و یکشنبه ویزیت شوند.
l5/11% مغازه داران تمایل دارند در روزهای پنجشنبه و جمعه ویزیت شوند.
l49% مغازه داران تمایل دارند در هفته های دوم و سوم ویزیت شوند.
lفروشنده ای که اول می رسد 94/2% نسبت به فروشنده دومی ، نسبت به سومی 9/12% و نسبت به چهارمی 25% شانس سفارش گیری بیشتری دارد.




نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی


کتاب های استاد علی خویه

 
 
بالای صفحه